Uno Kontroll.

Få full kontroll på alla era svarsgrupper och agenter.

Med tjänsten Uno Kontroll kan du på ett enkelt sätt få fram en statusbild över belastningen på dina svarsgrupper på webben.

Full koll på telefonkö, tillgänglighet samt besvarade och missade samtal.

Du ser hur många samtal som är kösatta, hur många personer som är inloggade/lediga eller utloggade, hur många samtal och hur många som är besvarade och missade. Ni ser även status på era köer med antal i kö, senaste kötid samt medelkötid.

Kombinera med Uno Rapport för statistik

Om ni även har Uno Rapport så syns även statistik över den senaste veckans samtal i varje grupp. Ni kan då se veckans besvarade/missade samtal. Hur många samtal som besvarats inom t ex 20 sekunder och medelkötid för veckan. Statistiken visas även i procent.

Många inställningsmöjligheter och larm ger möjlighet till snabba insatser.

Inställningsmöjligheterna är många och ni väljer själva hur det skall visualiseras och vad som skall synas. Ni sätter själva era gränsvärden som presenteras i olika färger. En riktigt värdefull funktion är möjligheten att sätta larm. Ett larm kan t ex vara när det är bara två stycken inloggade i en grupp, kötiden är över två minuter eller att ni har missat 10% av era samtal. Larm notifieras via mail eller SMS.

Möjlighet att logga in personal med en enkel knapptryckning ökar effektiviteten.

Uno Kontroll lämpar sig väldigt bra att visa på en TV i t.ex. support eller reception. Om du ansvarar för bemanning för de olika svarsgrupperna ger den här funktionen dig möjlighet att tillsätta fler resurser i en svarsgrupp utan att behöva springa runt och be folk logga in. Du gör det åt dem med en enkel knapptryckning på webben eller direkt i Uno mjuk

Uno kontroll ger utökad funktionalitet i Uno mjuk.

Med Uno kontroll får ni även utökad funktionalitet i Uno mjuk med möjlighet att se bemanning i grupper, status på medlemmar samt logga in och ut medlemmar