Uno Svara.

Vi kan ta över hela er växel eller rycka in när ni saknar bemanning.

Bemanning och belastning är sällan konstant. Vi kan antingen rycka in när det är hög belastning på er växel, när telefonisten är sjuk eller i semestertider. Eller så kan vi ta över hela er växel och sköta all hantering av samtal på era huvudnummer

Vår Svarsservice finns tillgänglig dygnet runt, 365 dagar om året.

Vi kan antingen ta hand om de samtal som din organisation inte hinner med att hantera eller till och med ta hand om alla samtal som kommer in på ert huvudnummer. Vi svarar i ert namn, enligt ett manus som ni anger och vi har i skrivande stund över 100 personer som kan ta emot era samtal.

Ni bestämmer vad vi förmedlar.

Välj vilken information vi ska lämna till de inringande, om vi ska koppla samtal, till vilka nummer vi får koppla samtal. Bestäm om vi ska skicka meddelande och i vilket format (SMS eller Epost) ni vill ha det.

Våra telefonister har full kontroll över alla era medarbetare.

Våra telefonister ser samma information om era medarbetare som ni själva gör i t.ex. Uno Mjuk. De ser hänvisningar, vilka som sitter i telefon samt noteringar. När våra telefonister svarar förmedlar de en känsla av att vara en del av ert företag!

Utkoppling och avisering av samtal.

Självklart kan vi koppla ut samtal till en anknytning, mobiltelefon eller annat nummer. Vill ni, så ringer vi först och
aviserar samtalet innan det kopplas ut till en anknytning.

Vi är kompetenta och engagerade specialister på hantering av inkommande samtal.

Personalen är vår största styrka där alla är välutbildade och känner våra kunder. Uno Svarsservice uppfyller era behov genom kundanpassade instruktioner för era samtal.

Missa aldrig ett samtal.

Med Uno Svara kan du vara säker på att aldrig mer tappa ett viktigt samtal. Samtidigt som du kan belöna dig själv med lyxen att i lugn och ro fokusera på det som är viktigast för tillfället.